Hos 2MOVE har vi specialiseret os i at gøre det lettere at være virksomhed, når virksomheden skal finde nyt kontor.

Vores ydelser kan deles op i tre kategorier: ANALYSE (hvor vi finder frem til hvilket kontor, der passer lige netop til jeres virksomhed), SØGNING (hvor vi trækker på vores netværk for at finde det rette lejemål) og IMPLEMENTERING (hvor vi sørger for, I  får ideelle vilkår og kommer godt på plads i de nye rammer).

Jeres virksomhed skal ikke nødvendigvis igennem dem alle. Måske har I kun brug for hjælp inden for et af områderne. Det finder vi ud af sammen, når vi snakker sammen. Scroll ned for at læse mere eller før musen hen over hjulet...

ANALYSE 

Har jeres virksomhed brug for nye rammer?
Hvordan kan kontoret være med til at tiltrække nye talenter til virksomheden?
Hvordan ser et kontor ud, der afspejler virksomhedens DNA?
Hvad er jeres vision og strategi – og hvordan kan kontoret understøtte disse?
Hvad er vigtigst for jer? Økonomi, infrastruktur, domicil eller flerbrugerhus?

2MOVE kan finde svarene sammen med jer. Læs mere om analysefasen og ydelserne her.

 
 
 

SØGNING 

I denne fase læner I jer tilbage og lader 2MOVE arbejde for jer.

2MOVE:
- Afsøger mulighederne på både det officielle marked, via netværk og off market-forbindelser.
- Kvalificerer de forskellige lokalemuligheder for jer..
- Forhandler lejekontraktens vilkår.

Læs mere om vores søgning her.
 
 
 
 

IMPLEMENTERING 

2MOVE har ekspertisen til at håndtere hele processen frem til og også efter, vi har fundet det rette lejemål.

Vi kan forhandle jeres aftale omkring reetableringsforpligtelser på det lejemål, I forlader.

Vi og vores netværk af samarbejdspartnere er desuden parat til at gribe alle de bolde, der ryger gennem luften, når en virksomhed skal flytte: Projektledelse, flytning, design, inventar og indretning.

Læs mere om, hvordan vi kan hjælpe jer helt i mål her.

Tilmeld dig 2MOVEs nyhedsbrev her …