DIT DIGITALE OVERBLIK OVER DIN FLYTNING

DIN ONLINE RELOCATION PORTAL

MoveManager er en digital flytteplatform, som skaber et overblik over inventar, medarbejdere, reolindhold og IT i forbindelse med flytteprojekter.
Uanset om du skal flytte en virksomhed med 8 eller 8.000 medarbejdere, en produktionshal, et hav af laboratorier, et plejehjem, om du er facility manager, arkitekt eller projektleder, som hele tiden har rokader, flytte- og eller indretningsprojekter, så kan MoveManager løfte opgaven.

HVAD KAN MOVEMANAGER?

Inventarstyring som skaber overblik
Indhent data og grundlag for indretning og angiv fremtidig lokation.
Hvad med lager, salg, donation eller bortskaffelse?
Systemet gør det nemt at få overblikket.

KOM TRYGT OG SIKKERT I MÅL HVER GANG DU FLYTTER

Bestil eller print selv labels med vores QR koder og registrer hvad der pakkes ned og hvad der pakkes ud.
Et centralt real time rapporterings system som holder dig opdateret på din relocation.

HOLD DINE OVERSIGTER AJOUR NÅR DU FLYTTER

Uddelegér allokering og indhent data samt overblik. Systemet samler selv det hele.
Altid opdaterede medarbejderlister som holder sig selv ajour når der flyttes.

INVENTARSTYRING

Uanset om du skal flytte eller ej kan der være kæmpe besparelser at hente ved at have styr på virksomhedens inventar. Et inventarkatalog i MoveManager kan indeholde alt lige fra AV udstyr, køkkenmateriel til helt traditionelle kontor inventardele.

Kategorisér din inventarpulje i eksempelvis flytning, salg, upcycling og donation. Mulighederne er mange og besparelserne er store. Du får mulighed for at integrere en
cirkulær økonomisk tankegang på en struktureret måde.

Pludselig har du overblikket, der skaber et langt mere kvalificeret beslutningsgrundlag. Beslutningerne bliver klogere og mere bæredygtige.

RAPPORTERING

I MoveManager er det nemt at undersøge hvor mange skriveborde med hævesænke funktion man har stående på 1. sal i bygning 1. Desuden kan systemet fortælle hvilken stand bordene har. Eksportér til et PDF katalog ved tryk på en knap eller vælg en af de printervenlige versioner.

STANDARDISERING

Hold orden i navngivning og betegnelser og opret dine standarder inden dine kollegaer starter registreringen. Standardbetegnelser vil blive serveret når de starter med at taste, for nem tilføjelse til inventarkataloget.

REGISTRERING

MoveManager giver dig værktøjet til at opsamle information omkring din virksomheds inventar. Vi tilbyder markedets hurtigste og mest effektive inventarregistrering uanset om du vælger selv at registrere eller hellere vil overlade det til os.

UDDELEGERING

Fordel arbejdsbyrden ved hjælp af vores invitationsfunktion. Invitér en kollega til at registrere møbler i en bygning, etage eller et bestemt rum. Sæt en deadline hvor invitationen udløber og undgå for sene rettelser eller tilføjelser.

Book os til et uforpligtende møde, hvor vi gennemgår potentielle gevinster ved at bruge MoveManager.