Flere og flere danske virksomheder jagter international vækst og etablerer kontorer i større byer uden for Danmark. Men medmindre man har et unikt lokalkendskab, kan det være en stor og uoverskuelig opgave at finde virksomhedens fremtidige kontor i en ny by og på et nyt sprog.
Det gælder både i forhold til at finde de mest attraktive lokationer, men også i forhold til prissætning, regler, forhandling af lejekontrakt, mm. Det kræver typisk professionelle rådgivere, der kan følger processen tæt hele vejen i mål.
Hos 2MOVE samarbejder vi med uafhængige partnere på en række udenlandske markeder. Så her kan vi på samme måde som i Danmark hjælpe vores kunder med at afsøge markedet og finde de helt rigtige rammer for virksomhedens udenlandske kontor. Altid med afsæt i netop jeres behov, kulturen og så det passer til både vision og økonomi.
Kort fortalt, 2MOVE er jeres kompas til den bedste kontorløsning, uanset hvor i verden I er
på vej til. Vi hjælper jer hele vejen i mål, så den nye opstart i udlandet bliver
så problemfri som muligt og med de helt rigtige rammer.
Så leder I efter et internationalt kontor, så tøv ikke med at tage fat i os. I øjeblikket hjælper vi bl.a. danske kunder trygt på vej til at finde kontor i Skandinavien, Berlin, Hamborg, London, Madrid, Milano og Lissabon.
Også i udlandet er der konkurrence om talenterne
Fælles for de af vores kunder, der sigter mod udenlandske markeder er, at de kæmper for at tiltrække de bedste talenter.
Konkurrencen om talenter har aldrig været større end i dag. Og her er kontoret blevet et væsentligt parameter i rekrutteringen. Kontoret skal nemlig rumme de nye krav, som medarbejdere – også internationale stiller i dag. Det gælder alt fra fleksibilitet i arbejdsdagen til virtuelle muligheder og naturligvis den helt rigtige lokation.
Hos 2MOVE udnytter vi data til at hjælpe virksomheder med at optimere, forny og forandre kontormiljøet. Det sker ud fra vores RIGHTSIZE KONTORVISION – en datadrevet metode, hvor vi med fokus på ”People – Space – Value” udvikler jeres fremtidige kontorvision i detaljer.
Den databaserede tilgang gør, at vi meget præcist kortlægger jeres fundament for fremtidens effektive arbejdsplads og kontormiljø – altid med fokus på hver enkelt virksomhed og de ansattes særegne behov. Med vores digitale værktøjer måler vi både på de bløde værdier og på de hårde faktorer, der spiller ind på udviklingen af et kontormiljø, der matcher kulturen og forretningen optimalt.
At få virksomhedens særlige kultur og DNA overført til de internationale medarbejdere kan være en svær øvelse. Men vores erfaring er, at en databaseret tilgang sikrer, at kulturen også på udenlandske kontorer hurtigere kommer til at matche virksomhedens kultur og DNA.
Med 2MOVE som rådgiver i udlandet er I sikret:
Opstartsmøde og behovsanalyse
Udarbejdelse af søgebrev, hvor det officielle og uofficielle marked undersøges
Overblik og sammenligning af lejemålene i forhold til økonomi og muligheder via benchmarks og
balance scorecards
Udvælgelse af 5-6 relevante lejemål til yderligere kvalificering, besigtigelse og dialog med
ejendomsbesidder
Beslutningsmøde med benchmark efter besigtigelse angående udvælgelse af 1-2 lejemål.
Forhandling af lejekontrakt i udlandet:
Uanset om det er jeres eksisterende eller en ny lejekontrakt, der skal forhandles på plads, er vores
fokus at sikre optimale betingelser og en sund økonom.
Vores tilbud om forhandling af lejekontrakt i udlandet omfatter typisk:
Kommerciel forhandling af hovedvilkår på 2 udvalgte lejemål.
Kommerciel forhandling af lejekontrakten inkl. bilag på 1 lejemål.
Ekstern juridisk bistand fra lokal advokat er inkluderet i vores proces.
2MOVE anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik, målrette indholdet og rette henvendelse herefter.
Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies.
Se vores for mere information.
Senest ajourført 13. august 2019
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold eller hvis du benytter en kontaktformular.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer og e-mail.
PRIVATLIVSPOLITIK
Udgiver
2MOVE ApS
Sankt Gertruds Stræde 5,4. sal
1129 København K
CVR: 35417427
Hjemmesiden anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik og målrette indholdet herefter. Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger i din browser. Læs mere om cookies på Erhvervsstyrelsens hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/cookies
Dataindsamling
Personoplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der kan henføres til en person. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række af disse informationer samt når du: Tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil modtage et uforpligtende tilbud fra os gennem kontaktformularen eller deltager i vores undersøgelser.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller telefon, din IP-adresse, geografisk placering (Land og byområde), samt hvilke sider du klikker på. Dette sker kun så længe du er på vores hjemmeside.
Kontaktformularer
Når du benytter vores kontaktformularer på hjemmesiden, lagres disse henvendelser samt sendes til vores mailsystem, for at vi kan besvare dine spørgsmål.
Kontaktformularerne benyttes ikke til markedsføring, tilmelding til nyhedsbreve eller lign. uden du efterspørger dette og din data videresendes ikke uden for organisationen, uden at det er relevant for emnet, samt har din fulde godkendelse.
Analyse redskaber
For at kunne give os den bedste indsigt og sammenligning af data for vores hjemmeside bruger vi følgende analyse redskaber, som tager udgangspunkt i ovenstående anonyme data: Google Analytics, Facebook Pixels og Google Tag Manager.
Du har til enhver tid ret til ikke at blive inkluderet i vores analyser – dog sætter vi pris på, at du hjælper os med at gøre vores hjemmeside bedre, så vi kan forstå, hvad og hvor vi skal fokusere vores indsats.
Dataopbevaring
Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.
Ved databrud vil alle vores registrerede brugere bliver kontaktet inden for 72 timer med besked om, hvilke data der er gået tabt, samt en vejledning til hvad de skal gøre ved det. Vores første prioritet i en sådan situation er at få lukket sikkerhedshullet for at skabe mindst muligt data-tab for brugerne.
Databeskyttelse
Vi sætter pris på din data, ligesom vi gør med vores egen, så vi beskytter vores (og din) data med følgende initiativer, som vi til enhver tid holder opdateret: SSL Kryptering, Firewall, To-faktor Godkendelse, Uddannelse af personale, Password styrke godkendelse mm.
Dataopbevaringslængde
Hvis du skriver og indsender data til hjemmesiden i form af kontaktformularer, vil disse blive opbevaret i vores mailsystem på ubestemt tid for at kunne henvise til tidligere aftaler og kommentarer fra disse.
Analytiske data arkiveres i ubestemt tid for at kunne se og følge vores online vækst samt forbedre vores aktivitet. Vores kundekøbsarkiver arkiveres ud fra gældende dansk lovning.
Oplysninger indsamlet med analyseformål, opbevares i Google Analytics i op til 26 måneder, hvorefter de automatisk slettes.
Datarettigheder
Eksport og sletning af data
Du har ret til indsigt i den data, vi opbevarer om dig. Du kan bede om at få eksporteret en fil med de personlige data, vi har liggende, heriblandt alt data du har givet os.
Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.
Kontakt den dataansvarlige via e-mail eller telefon angivet øverst på denne side.