Tryg implementering

Vi gør flytningen nem for jer ved at tage fraflytningsforhandlingen med jeres forhenværende udlejer og projektleder flytningen fra det gamle lokale. Processer, der normalt kan koste virksomheden tid og penge.

Minimering af fraflytningsomkostninger

Vi gennemgår lejemålets vedligeholdelsestilstand og er fysisk ude at undersøge ridser i gulvbrædderne og skrammer i malingen. Derefter forhandler vi med udlejer om den mindst mulige reetableringsforpligtelse. Herefter udarbejder vi jeres fraflytningsaftale, gennemgår den med jer og sikrer dermed, at I trygt kan lukke døren til det gamle kontor bag jer, inden I indtager det nye.  

Projektledelse

Vi sikrer professionel vejledning hele vejen gennem flytningen. Det er en kompliceret proces, der skal styres stramt for at blive en succes for hele virksomheden.

Da det er der færreste virksomheder, der kan afsætte ressourcer til projektledelse af en flytning, varetager vi også hele den del for jer. Vi indhenter tilbud og holder styr på alle eksterne leverandører, vejleder jer omkring vigtige forholdsregler, praktiske detaljer og formalia.

Vi er til stede under flytningen, koordinerer håndværkere og flyttefolk, og vi tester funktionsdygtigheden i jeres nye kontor, så I kan flytte ind uden opstartsproblemer.

Gå tilbage til oversigten her 

Tilmeld dig 2MOVEs nyhedsbrev her …