Mere om implementering

Vi gør livet nemt for jer ved at tage fraflytningsforhandlingen med jeres forhenværende udlejer og projektlede flytningen mod de nye lokaler. Processer, der ellers kan koste virksomhedens medarbejdere blod, sved og tårer …

 

Minimering af fraflytningsomkostninger

Vi gennemgår lejemålets vedligeholdelsestilstand og sammenholder med den kontraktuelle forpligtelse i lejemålet Derefter forhandler vi med udlejer om den mindst mulige reetableringsforpligtelse og udarbejder jeres fraflytningsaftale, gennemgår den med jer og sikrer dermed, at I trygt kan lukke døren til det gamle kontor bag jer, inden I indtager det nye.  

 

Projektledelse

Vi sikrer professionel vejledning hele vejen gennem flytningen. Det er en kompliceret proces, der skal styres stramt for at blive en succes for hele virksomheden.
Da det er de færreste virksomheder, der kan afsætte ressourcer til projektledelse af en flytning, varetager vi også hele den del for jer. Vi indhenter tilbud og holder styr på alle eksterne leverandører, vejleder jer omkring vigtige forholdsregler, praktiske detaljer og formalia.
Vi er til stede under flytningen, koordinerer håndværkere og flyttefolk, og vi tester funktionsdygtigheden i jeres nye kontor, så I kan flytte ind uden opstartsproblemer.

 

Indretning, design og drift

Via vores netværk af samarbejdspartnere kan vi også hjælpe jer med indretning og designet i jeres nye lokaler, så I kan flytte ind i et ”plug and play”-kontor fra dag 1. Vi kan også sørge for, kontoret bliver drevet godt og sikkert.

 

Læs mere om vores samarbejdspartnere her eller vend tilbage til OVERSIGT OVER YDELSER her

Tilmeld dig 2MOVEs nyhedsbrev her …