2MOVE er Danmarks eneste uafhængige, professionelle lejerrådgiver. Og vi er specialiseret i alt inden for leje af erhvervsejendomme og kontorer. Vi hjælper med alt lige fra forhandling af lejekontrakten til indretning af det nye kontor.

Samtidig har vi hos 2MOVE en dyb indsigt og erfaring med ejendomsmarkedet. Det sparer vores kunder for den tidskrævende opgave, det er at finde det fremtidige kontor. Vi afsøger dagligt markedet og derved giver 2MOVE kunderne et indblik i markedet, som de aldrig selv ville kunne opnå – både det synlige marked og det usynlige: Altså de erhvervslejemål, der endnu ikke er kommet på markedet, men som vi ved, er på vej til at skulle udlejes.

Med mange års erfaring og dyb indsigt i det professionelle udlejningsmarked skaber 2MOVE et solidt, trygt og fuldt gennemsigtigt beslutningsgrundlag for vores kunder. Det, uanset om de overvejer et nyt kontor eller blot ønsker at udnytte de eksisterende rammer endnu mere optimalt. Og som noget helt unik i det danske marked står 2MOVE 100 procent på lejers side.

Kræver dyb indsigt i markedet

Vi ved, at det at finde de helt rigtige kontorlokaler ift. de praktiske krav, kulturen og rekruttering er en uvant, uoverskuelig og tidskrævende opgave i mange virksomheder. Læg dertil, at de ofte står alene over for professionelle aktører som mæglere og udlejere. Derfor kender de færreste deres reelle muligheder for at udvikle rammerne for kontoret i en forhandling med udlejer.

Samtidig er det at finde de bedste lokaler, hvad enten det er et klassisk kontordomicil eller mere innovative, kreative rammer, noget der kræver specialviden og dyb indsigt i markedet.

Her hjælper 2MOVE virksomheder med at få klarhed over alle drømme, kulturhensyn, behov, placering, økonomi, fysiske rammer og funktion for det nye kontor. Og hos 2MOVE er vi med underne på hele rejsen fra vision til eksekvering og optimering af kontormiljøet. Det betyder også, at vi hjælper med indretningen af det nye kontor eller med optimering og gentænkning af det gamle.

Med hjælp fra nyeste teknologi rådgiver 2MOVE bl.a. om mønstre i medarbejdernes brug af kontorerne, siddepladser og mødefaciliteter samt kortlægger belægningsgrader. Det er data, som er essentielle og særdeles brugbare både for virksomheder, der søger nye rammer, og for virksomheder, der vil optimere kontormiljøet og give det nyt liv.

Vores indgående kendskab til både lejemarkedet og til de kontraktuelle forhold betyder, at vi i stor stil også hjælper virksomheder med at forhandle de mest optimale vilkår på plads for deres nye kontorlejemål. Med vores store erfaring med kontraktforhandling arbejder vi også med genforhandling af eksisterende lejeaftaler for at se, hvad der evt. er af muligheder for at tilpasse og udvikle det nuværende kontormiljø.

Også her arbejder vi med avanceret teknologi for at kortlægge de muligheder, hver enkelt virksomhed har i forhold til deres kontor eller ejendom. Det skaber et effektivt beslutningsgrundlag for virksomheder, både når de flytter ind i deres nye kontor eller når de arbejder på at tilpasse de eksisterende rammer.

Undgå økonomiske overraskelser

Fraflytning er noget af det sidste, man som virksomhed tænker på, når lejeaftalen på drømmekontoret netop er underskrevet. Men hos 2MOVE ved vi, at det er en rigtig god investering at indtage det nye kontor med en professionel indflytningsrapport i kontorskuffen.

Vores detaljerede indflytningsrapporter har gennem årene sparet mange kunder for uventede, unødige udgifter og juridiske slagsmål med udlejere. I indflytningsrapporten ligger bl.a. en detaljeret dokumentation af standen på lejemålet ved indflytningen via lister og fotodokumentation.

Vi dokumenterer naturligvis også de punkter, udlejer bør udbedre, og indenfor hvilken tidsramme og prioritering. Alt sammen for at sikre, at vores kunder ikke hæfter for mangler ved fraflytning og at overdragelsen fra udlejer sker 100 procent korrekt.

Book os til et uforpligtende møde, hvis du vil høre mere om vores Kontraktforhandling og hvordan vi kan hjælpe dig.