Hybridkontorer og nye digitale samarbejdsformer er den komplekse virkelighed som rigtig mange virksomheder lige nu forsøger at tilpasse kontorarbejdspladsen til.

Og med LOCUS DESIGN som en del af 2MOVE samler vi nu flere kompetencer in-house, så vi i endnu højere grad kan fortsætte med at levere visionær, ambitiøs og uafhængig rådgivning til virksomheder og organisationer, der ønsker at skabe fremtidens attraktive arbejdspladser.

De fleksible muligheder for at udvikle kontoret i en langt mere virtuel verden, gør kontoret til en væsentlig, strategisk faktor for rekruttering, medarbejdertrivsel og ikke mindst kommerciel succes.

LOCUS DESIGN er specialiseret i rådgivning og udvikling af scenarier for ny og optimeret arbejdspladsindretning – altid med afsæt i hver enkelt virksomheds organisatoriske mål og medarbejdernes behov.

Gennem dialog med både ledelse og medarbejdere samt gennemgående analyser af arbejdsprocesser, eksisterende inventar og bygningsforhold udvikler LOCUS DESIGN både rådgivning og konkrete indretningsanbefalinger.

Netop det koncept komplementerer 2MOVES datadrevede tilgang, hvor vi udnytter data til at hjælpe virksomheder med at optimere, forny og forandre deres kontormiljø. Det gør vi med afsæt i vores RIGHTSIZE KONTORVISION, hvor vi med fokus på ”People – Space – Value” skaber fremtidens kontorvision.

Så en gentænkning af arbejdspladsen og arbejdslivet, hvad enten det handler om at øge bæredygtigheden, mindske energiforbruget, tiltrække og fastholde medarbejdere eller skabe Danmarks bedste kontormiljø, så har vi sammen med LOCUS DESIGN nu de bedste metoder samlet under samme tag.

VI GLÆDER OS MEGET OVER DETTE NYE SAMARBEJDE.

Book os til et uforpligtende møde, hvor vi gennemgår potentielle gevinster ved at optimere jeres kontor.