WE LOVE

Vi klarer processen fra start til slut

Vi fokuserer ikke kun på hjælp til søgning, forhandling og flytning af dit kontor. Men også alt fra fælles visionsdannelse og ønsker, hjælp til eksekvering af jeres strategi. Til overvågning og opfølgning på alt omkring jeres kontor. Alt sammen for at sikre at jeres kontor altid er optimalt udnyttet. Både nu og i fremtiden. Du kan også vælge at lade os hjælpe med kun nogle af opgaverne – du bestemmer. 

RIGHTSIZE - HELE VEJEN RUNDT!

Det giver god mening at RIGHTSIZE i forskellige faser af virksomhedens liv. På den måde kan kontoret støtte den strategi virksomhedens ledelse sætter til operativ og økonomisk eksekvering af virksomhedens vigtigste ressource – nemlig holdet af dygtige medarbejdere.

En gennemført eksekvering af virksomhedens vision er essentiel for at forløse potentialer. Vi sikre at alle facetter er dækket ved brug af de bedste specialister på markedet både in-house og gennem kvalitets partnere.

Vi hjælper dig med en succesfuld eksekvering af din vision. Denne fase består af seks elementer:

1. Søgning  
a. On/Off market 
b. Fremvisninger 
c. Kvalificering    

3. Kommunikation  
a. Interessenter
b. Medarbejder on-boarding   
c. Handlingsplaner  

5. Teknologi 
a. Smart-office sporing 
b. Virtual Reality   
c. Virtuel fremvisning  
d. Akustik simulering 

2. Forhandling  
a. Kontraktsforhandling  
b. Genforhandling 
c. Istandsættelsesomkostning  
d. Leverandører  

4. Design  
a. Rumplanlægning
b. Inventar og design    
c. Istandsættelse  

5. Flytning 
a. Flytningsplanlægning 
b. Flytning fra a til b    
c. Inventar opsætning  

Optimering

For at kunne realisere det fulde potentiale ved RIGHTSIZE bliver vi ombord for at overvåge hvordan dit kontor udnyttes ved brug af avanceret teknologi og dataopsamling.

Vi hjælper med at opfylde dit potentiale med RIGHTSIZE. Denne fase består af fire elementer:

1. Overvågning 
a. Smart kontor sporing 
b. Evaluering og opfølgning 
c. APVs 
d. Undersøgelser 

2. Dataopsamling 
a. Lejekontrakter 
b. Betalinger 
c. Aftaler 

3. Lejekontrakt gennemgang 
a. Genforhandlingspåmindelser 
b. Opfølgning på betalinger 
c. Uudnyttede muligheder 

4. Hotline 
a. Direkte telefonisk hotline
b. Påmindelser ved påkrævet handling