2MOVE er Danmarks eneste uafhængige, professionelle lejerrådgiver. Og vi er specialiseret i alt inden for ejendomsrådgivning og kontorer. Vi hjælper med alt lige fra forhandling af lejekontrakten til indretning af det nye kontor, så der er styr på både det praktiske og juridiske omkring jeres erhvervslokaler.
Et samarbejde med 2MOVE betyder, at I er sikret hjælp i alle faser af ejendomsrådgivningen på vejen mod det nye erhvervslejemål eller gentænkning af det nuværende. Vi hjælper virksomheder i alle størrelser og brancher med at få klarhed over kontordrømme, kulturhensyn, behov, placering, økonomi og funktioner for det nye kontor. Og vi er med sammen med kunderne på hele rejsen fra vision til eksekvering og optimering af kontormiljøet.
Som lejer på erhvervsmarkedet står du ofte alene over for de professionelle aktører. Derfor er professionel lejer- og ejendomsrådgivning helt vital. Som noget unikt på det danske marked står 2MOVE 100 procent på din side i mødet med de professionelle udlejere og deres rådgivere. For med drømmen om nye rammer følger en lang række overvejelser og krav til jura, praktik, kultur, indretning, mm.
Derfor kender de fleste heller ikke deres reelle muligheder for at udvikle rammerne for kontoret i en forhandling med udlejer. Men med 2MOVEs ejendomsrådgivning er I sikret fuldt overblik over jeres reelle og bedste muligheder i et ofte svært tilgængeligt lejemarked.
2MOVE hjælper med både fra- og indflytning
Mange virksomheder er i tvivl om, hvorvidt det nuværende lejemål skal genforhandles, eller om de skal flytte til et helt nyt lejemål.
Det er fuldt forståeligt. For begge dele omfatter svære overvejelser og beslutninger. Det kræver nemlig indsigt og overblik både at genforhandle en eksisterende lejekontrakt eller vide, hvad der findes af nye muligheder i kontorlejemarkedet.
Her sikrer 2MOVEs dedikerede ejendomsrådgivning en afgørende indsigt og det fulde overblik – både i det synlige og det usynlige marked. Altså de lejemål, der ikke officielt er på markedet endnu, men som vi ved er på vej til at blive ledige.
Og ender det hele med en flytning til nye lokaler, bistår vi også med rådgivning i kontraktforhandlinger. Ligesom vi ofte står for hele kontraktprocessen efter alle gældende juridiske regler på lejemarkedet og med bistand fra vores advokat i hele forløbet.
Med 2MOVE som rådgiver er I sikret:
Udarbejdelse af forhandlingsstrategi for udvalgte ejendomme.
Gennemgang af lejekontrakt i forhold til gældende markedsvilkår og afdækning af eventuelle fravigelser.
2MOVE som dedikeret lejerrådgiver under hele processen og i møder med udlejere og eventuelt parallelforhandling af hovedvilkår på to forskellige lejemål.
Præsentation af endelige vilkår samt beslutning angående valgt lejemål.
Endelig/afsluttende forhandling med udlejer.
Hos 2MOVE hjælper vi også med udvikling og eksekvering af jeres nye kontorvision. Det betyder, at vi også hjælper mange virksomheder med at planlægge og indrette det nye kontor eller med at optimere og gentænke det gamle.
I sidste ende er den røde tråd i vores ejendomsrådgivning meget enkel: Den rigtige indretning af kontoret slår positivt ud i kultur, trivsel og produktivitet, når den optimalt afspejler virksomhedens DNA og strategiske mål. Det er her, vi er eksperter hos 2MOVE.
2MOVE anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik, målrette indholdet og rette henvendelse herefter.
Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies.
Se vores for mere information.
Senest ajourført 13. august 2019
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold eller hvis du benytter en kontaktformular.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer og e-mail.
PRIVATLIVSPOLITIK
Udgiver
2MOVE ApS
Sankt Gertruds Stræde 5,4. sal
1129 København K
CVR: 35417427
Hjemmesiden anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik og målrette indholdet herefter. Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger i din browser. Læs mere om cookies på Erhvervsstyrelsens hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/cookies
Dataindsamling
Personoplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der kan henføres til en person. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række af disse informationer samt når du: Tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil modtage et uforpligtende tilbud fra os gennem kontaktformularen eller deltager i vores undersøgelser.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller telefon, din IP-adresse, geografisk placering (Land og byområde), samt hvilke sider du klikker på. Dette sker kun så længe du er på vores hjemmeside.
Kontaktformularer
Når du benytter vores kontaktformularer på hjemmesiden, lagres disse henvendelser samt sendes til vores mailsystem, for at vi kan besvare dine spørgsmål.
Kontaktformularerne benyttes ikke til markedsføring, tilmelding til nyhedsbreve eller lign. uden du efterspørger dette og din data videresendes ikke uden for organisationen, uden at det er relevant for emnet, samt har din fulde godkendelse.
Analyse redskaber
For at kunne give os den bedste indsigt og sammenligning af data for vores hjemmeside bruger vi følgende analyse redskaber, som tager udgangspunkt i ovenstående anonyme data: Google Analytics, Facebook Pixels og Google Tag Manager.
Du har til enhver tid ret til ikke at blive inkluderet i vores analyser – dog sætter vi pris på, at du hjælper os med at gøre vores hjemmeside bedre, så vi kan forstå, hvad og hvor vi skal fokusere vores indsats.
Dataopbevaring
Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.
Ved databrud vil alle vores registrerede brugere bliver kontaktet inden for 72 timer med besked om, hvilke data der er gået tabt, samt en vejledning til hvad de skal gøre ved det. Vores første prioritet i en sådan situation er at få lukket sikkerhedshullet for at skabe mindst muligt data-tab for brugerne.
Databeskyttelse
Vi sætter pris på din data, ligesom vi gør med vores egen, så vi beskytter vores (og din) data med følgende initiativer, som vi til enhver tid holder opdateret: SSL Kryptering, Firewall, To-faktor Godkendelse, Uddannelse af personale, Password styrke godkendelse mm.
Dataopbevaringslængde
Hvis du skriver og indsender data til hjemmesiden i form af kontaktformularer, vil disse blive opbevaret i vores mailsystem på ubestemt tid for at kunne henvise til tidligere aftaler og kommentarer fra disse.
Analytiske data arkiveres i ubestemt tid for at kunne se og følge vores online vækst samt forbedre vores aktivitet. Vores kundekøbsarkiver arkiveres ud fra gældende dansk lovning.
Oplysninger indsamlet med analyseformål, opbevares i Google Analytics i op til 26 måneder, hvorefter de automatisk slettes.
Datarettigheder
Eksport og sletning af data
Du har ret til indsigt i den data, vi opbevarer om dig. Du kan bede om at få eksporteret en fil med de personlige data, vi har liggende, heriblandt alt data du har givet os.
Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.
Kontakt den dataansvarlige via e-mail eller telefon angivet øverst på denne side.